Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, kulüplerin mali şeffaflığıyla ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Yıldırım, Galatasaray Başkanı Dursun Özbek'in, "Her kulübün son 3 yıldaki vergisini belgeleyelim." önerisini gündeme getirdiğini söyledi.

Fenerbahçe'nin bu öneriye karşı çıktığını öne süren Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün mali bilgilerini paylaşmak istemediğini iddia etti.

Yüksel Yıldırım'dan Fenerbahçe'ye Galatasaray üzerinden çıkış: 'Vergi mi kaçırıyorsunuz?' - Resim : 1

"VERGİ Mİ KAÇIRIYORSUNUZ?"

Yüksel Yıldırım açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

"Dursun Özbek, 'Her kulübün son 3 yıldaki vergisini belgeleyelim' dedi. Fenerbahçe karşı çıktı. 'Mali işlerimizi açamayız, verdiğimiz vergiyi söylemek istemiyoruz' dediler. Vergi mi kaçırıyorsunuz?"
Yıldırım'ın açıklamaları kısa sürede futbol kamuoyunda geniş yankı uyandırdı.