Fenerbahçe'de Yönetim Kurulu toplantıları artık daha sık gerçekleştirilecek.
TOPLANTILARIN DAHA SIK YAPILMASI KARARI
Fenerbahçe Spor Kulübü ve Fenerbahçe Futbol AŞ, eş zamanlı olarak rutin Yönetim Kurulu toplantılarını bugün Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde gerçekleştirdi.
Fenerbahçe ve iştirakleri ile bağlı branşları ilgilendiren makro konuların ele alınacağı Yönetim Kurulu toplantılarının bundan sonraki süreçte haftalık periyotlarla düzenli olarak yapılması kararlaştırıldı.
BİRÇOK KONU MASAYA YATIRILDI
Toplantının gündeminde futbol takımlarının kamp ve hazırlık süreçleri, olası transfer çalışmaları, iktisadi projeler ve ticari faaliyetler ile mali işler, finansal konular ve gelir artırmaya yönelik çalışmalar yer aldı. Yönetim Kurulu üyeleri, bu başlıklarda detaylı değerlendirmelerde bulundu.
İSMAİL KARTAL İLE OĞUZ ÇETİN'İN ÇALIŞMALARI DA KONUŞULDU
Öte yandan, bir hafta önce gerçekleştirilen görev dağılımının ardından hayata geçirilen uygulamalar ve planlanan çalışmalar da toplantıda ele alındı. Kulübün 120. yılında şampiyonluk hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Teknik Direktör İsmail Kartal ile Futbol Direktörü Oğuz Çetin tarafından yürütülen hazırlık süreçleri de gündem maddeleri arasında yer aldı.
AVUSTURYA KAMPI ÖNCESİ YÖNETİM TAKIMLA BİR ARAYA GELECEK
Toplantıda ayrıca, futbol takımının 5 Temmuz’da başlayacak Avusturya kampı öncesinde yönetimin Topuk Yaylası kampında takımla bir araya gelmesine yönelik planlama da görüşüldü.