Erbaa Cumhuriyet Meydanında vatandaşlar ile bir araya gelen İyi Parti Erbaa İlçe Başkanı Murat Toycan Selçuk Erbaalı hemşehrilerini iftar sonrası çay içmeye davet etti.

İYİ’likten bahsediyoruz diyen Başkan Selçuk ; “Cumhuriyet meydanındaki standımız pazar gününe kadar açıktır, üyelerimizi ve tüm Erbaa halkını iftardan sonra çay içmeye, İYİ''likten konuşmaya bekliyoruz” dedi.

İftar sonrası çaylar İYİ Parti’den - Resim : 1

İftar sonrası çaylar İYİ Parti’den - Resim : 2

İftar sonrası çaylar İYİ Parti’den - Resim : 3