Gercüş Kaymakamlığı ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün ortak değerlendirmesi sonucunda, ilçedeki tüm köy okulları ve kırsal bölgelerden merkeze taşınan taşımalı eğitim öğrencileri için 5 Ocak Pazartesi günü eğitim yapılmayacağı açıklandı.Karar, öğrencilerin sağlığı ve güvenliği ön planda tutularak alındı. Yetkililer, hava koşullarının iyileşmesiyle eğitime devam edileceğini belirtti.