Galatasaray forması giyen Mario Lemina, Liverpool karşısındaki galibiyeti değerlendirdi.

Lemina, “Burada kişisel performansımdan bahsetmem doğru olmaz. Takım olarak oynadık ve kazandık. Daha fazla gol de atabilirdik. Taraftarlarımızın önünde elde ettiğimiz galibiyet bizi çok mutlu etti.” ifadelerini kullandı.

Gabonlu orta saha oyuncusu, rövanş maçıyla ilgili olarak da, “Daha önce Anfield’da oynadım. Zor bir maç olacak ama iyi bir performans sergileyeceğimize inanıyorum.” dedi.